czwartek, 2 grudnia 2010

"Lalki", Teatr im. S.I. Witkiewicza w Zakopanem - trailer

Michał Zdunik - "Lalki"
Tear im. S.I. Witkiewicza w Zakopanem
Reżyseria Szymon Hieronim Budzyk
Występują: Alicja Dąbrowska, Jaga Siemaszko, Karolina Fortuna
scenografia i kostiumy: Szymon Hieronim Budzyk, Jolanta Solska

premiera: pierwsza połowa stycznia 2011.


trailer do spektaklu:


Zdjęcia i montaż Marcin Kin. II Kamera Andrzej Kin.
Muzyka Agata Siemaszko i Kuba "Bobas" Wilk




http://www.witkacy.zakopane.pl
http://www.facebook.com/pages/Lalki-Wydostan______CIE/105529729517234

Zapraszam serdecznie!

4 komentarze:

  1. zdajesz sobie sprawę, mam nadzieję, że posiadanie opublikowanego, a nawet wystawionego w teatrze państwowym dramatu w naszym wieku to absolutny brak taktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdaję sobie sprawę, ale do bezczelnych świat należy, ale co miałem zrobić, jak sami mnie tam chciel :p swoją drogą, jak będziesz w styczniu w Zakopanem, do serdecznie zapraszam! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. kochany, w styczniu będę z nosem w książkach przede wszystkim, jakieś 1000km od zakopanego.

    coraz bardziej żałuję, że jestem za głupia na studiowanie ekonomii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że na prapremierę każdy może przyjść ;-)

    OdpowiedzUsuń